dimecres, 25 de juny del 2014

EL CURS JA HA FINALITZAT!!!!

Bé, a partir d'avui ja podem dir que aquest curs ha finalitzat. Gràcies per vindre a la reunió de final de curs, per a mi és molt important. No sabeu com estic de contenta i la dosi d'energia que m'heu donat per començar l'estiu i preparar amb il · lusió el pròxim curs. Llegir vostres enquestes m'ajudat molt, i us he d'agrair la vostra confiança en el meu treball.  
Espere no defraudar-vos en els propers cursos. Ja sabeu que podeu comptar amb mi per al que vulgueu, i totes les opinions i suggeriments són ben rebudes.
Gaudiu de l'estiu amb els vostres menuts perquè s'ho mereixen, han treballat molt tot l'any i això ha de ser recompensat.
 

Moltes gràcies a tots. Ací teniu el meu regal tal com us he promès  

Bones vacances!!!

SARI

2 comentaris:

Unknown ha dit...

m´agradat molt ... un gran esforç Sari, gracies...

vicen ha dit...

Muchas gracias por el trabajado que has hecho con mi hijo y por todo el amor que le has dado durante todo este año.
Feliz verano y que disfrutes con tu familia.
Un besito.

Free Owl 2 Cursors at www.totallyfreecursors.com